Blog

08-06-2013 21:11

Wat een fantastische week!!!

Graag hadden we het blog van dag tot dag beschreven, maar door de gebrekkige WIFI en ons drukke programma zijn we er helaas niet aan toegekomen. Nu, op de eerste bewolkte avond van onze vakantie en tevens laatste vakantiedag kunnen we in alle rust onze ervaringen beschrijven. Ook het uploaden van foto's gaat zeer traag of helemaal niet, maar we beloven z.s.m. na terugkomst in Nederland een complete fotoreportage op ons weblog te plaatsen. Na de eerste ervaring van Tesse met het hooggebergte hebben we het gelaten zoals het is. We kregen steeds meer de bevestiging dat ze er 100% klaar voor was en rust was op dat moment het belangrijkste. Ze had het nodig om energie te sparen voor haar missie op 5 juni. Maar voor het zover was begaven we ons op dinsdag 4 juni naar het Palais de Sports bovenop de Alpe. Volgens de jaarlijkse traditie vond daar de inspiratieavond plaats. In de middag waren we al aanwezig om bij de radio uitzending te zijn en naar de mooie AD6 nummers van Maarten Peters en Margriet Eshuijs te luisteren. De saamhorigheid was al voelbaar en de emoties kwamen behoorlijk los. Tesse wilde perse 's avonds op de eerste rij zitten en zodoende zaten we al vroeg in de zaal. En wat een avond. Zoals ook vorig jaar werd je meegenomen in de mythe van Alpe d'HuZes met een lach en een traan. En aan het eind van de avond ben je zo geinspireerd dat de adrenaline bij iedereen voelbaar is, "we gaan die berg opvreten"......Weer aangekomen op de camping nog napratend over de avond en al met een blik naar de dag van morgen was het fijn om met vrienden te zijn om deze momenten te kunnen delen.
De volgende morgen was het zover......beginnend op de dag dat Tesse zei..."Pap ik wil met jou de Alpe beklimmen" tot nu lagen een kleine 9 maanden van intensieve voorbereiding. Het begon voor Tesse met 10km op een mountainbike en het eindigt met het beklimmen van de Alpe d'Huez, tijdens de Tour de France een Col van Buitencatagorie. Tesse was super relaxed, in tegenstelling tot ons. Wij liepen hyper door de tent en Tesse was rustig aan het eten, omkleden en gewoon gaan. De dag was begonnen, een dag die voor altijd in ons geheugen zal blijven. Jacco wegfietstend met Tesse, een kind van 8 jaar die klaar was voor haar doel voor 2013. En dan is het zover, Jacco en Tesse zaten vrij ver achteraan in het startveld, en nadat er even gestopt was bij de trouwe supporters kon de klim beginnen. Na 5 minuten kon Jacco al appen naar Aliene...."dat was bocht 21". Het ging ontzettend goed, rustig in haar eigen ritme omhoog klimmend en vele fietsers achter haar latend. Dat gaf haar een enorme boost. Zij kon blijven fietsen terwijl er volwassenen af moesten stappen in de eerste 5 zware bochten van de Alpe d'Huez. Tuurlijk moest Tesse ook een keer afstappen en verder lopen, maar dat mag. Het is tenslotte geen heuveltje waar ze overheen moet. Kruipend gingen we van bocht naar bocht. Doordat de temperatuur steeds verder opliep en je hoe hoger je kwam, steeds minder zuurstof kreeg, werd het voor Tesse steeds zwaarder en zwaarder. Hierbij kwam nog dat ze al na 6 bochten last kreeg van haar rug. Maar ze klaagde niet, met een verbeten gezicht ging ze door, Jacco soms in tranen achterlatend. Maar ook genietend van het prachtige uitzicht, want je moet ook genieten van deze mooie klim. En dan de support onderweg....met geen pen te beschrijven. Je wordt omhoog geschreeuwd, je bent een kanjer, je krijgt een "hermannetje"(een duwtje in de rug). UIteraard werd er even gestopt in bocht 11 (onze bocht) waar de spandoeken hingen van Aliene en Lizze en van Groep 4. Ook hadden Lizze en Jo een mooi kaarsje laten branden dus daar moesten we even bij stilstaan. De laatste bochten dan....je ziet de huisjes waar je naar toe moet maar je moet nog 4 bochten omhoog en je ziet de fietsers (die zo klein zijn). De laatste loodjes waren zwaar, maar de finish maakt veel goed. Eerst vanaf bocht 1 de intocht in het dorp....door een haag van mensen, 5 rijen dik, toegeschreeuwd worden, er wordt geklapt, gezongen...en dan samen de finish over...HAND IN HAND!!! "Samen naar de top" was ons motto en we hebben het gehaald. Tesse brak bij het zien van Aliene en ze besefte niet wat ze had gepresteerd. Later vertelde ze dat ze na de finish in haar arm had geknepen....ze geloofde het niet! Zo trots als een pauw liep ze bovenop de Alpe rond, haar missie was volbracht. Supertrots op haar en nog steeds vol bewondering voor wat ze had gepresteerd. Door een kapot getrokken kabel bij de kabelbanen verliep de terugreis niet zoals gepland. Doordat Jacco de volgende dag moest fietsen, bleven we niet al te lang op de Alpe. Maar door de vertraging kwamen de dames pas laat thuis. En er moest natuurlijk ook nog even nagepraat worden over deze memorabele dag.

De volgende ochtend ging om 2.30uur alweer de wekker. Jacco was behoorlijk brak van de dag ervoor maar ook voor hem stond er iets op het spel vandaag....minimaal 2 beklimmingen, de 1e voor zijn moeder en de 2e voor het gezin. Daaraan denkend brak het zweet al uit, de benen voelden niet goed. Maar terugdenkend aan de dag ervoor was de motivatie snel terug en was het in het pikkedonker een weg zoeken naar de start. Om half 5 was het zover....en ook nu werd er even gestopt bij de trouwe aanhang voordat de donkere weg ingeslagen werd richting bocht 21. In een rustig ritme werd de weg naar boven gevonden, het viel niet mee, maar de foto op het frame gaf voldoende motivatie om door te gaan. Jacco was gelijktijdig boven met Aliene, Tesse, Lizze, Jo, Laurens en Loes en na een korte rustperiode werd er afgedaald voor klim nummer 2. Deze werd door de hoge temperatuur zwaarder en zwaarder en daarbij kwam dat Jacco last kreeg van de rechterknie en de onderrug. Nog redelijk fit werd de finsish gehaald, maar om verdere blessures te voorkomen besloot Jacco het erbij te laten. Zijn missie was 3 keer, een verbetering van vorig jaar wat betekend dat de vele trainingen van het afgelopen jaar niet voor niets waren geweest. En ook de tijden van de beide beklimmingen vertoonden weining verval, dus allom tevredenheid. Loes had zich bij terugkomst gebombardeerd tot Pannenkoekerbakker en die gingen er wel in na deze intensieve dag. En niet alleen voor de fietsers, ook de supporters die 2 dagen lang vanuit het dal met de bus en 2 x de kabelbaan de gang naar boven en weer terug moesten maken om ons te steunen.

De vrijdag lekker lamballen......de spieren rust geven en het dorp in voor de krant, foto's bekijken die professionele fotografen hadden gemaakt een hapje eten bij The Wall of Fame. Hier heb je binnen een lange blauwe muur waar je je naam kunt schrijven als de Alpe hebt bedwongen. En dat moest natuurlijk wel even gebeuren. Ondertussen hadden we al afscheid genomen van Marc, Sanne, Laurens en Loes. Jolanda hebben we 's avonds nog uitgezwaait. Wat hebben we een gezellige tijd gehad met een lach en een traan.

En dan wordt het zaterdag en ga je al richting "huiswaarts" denken. En nog steeds stralend weer, wat hebben we toch geluk gehad. een paar weken geleden nog sneeuw op de Alpe. Maar die is verdwenen als sneeuw voor de zon, gemiddeld een temperatuur van ongeveer 22-24 graden...heerlijk. De hele dag een beetje in touw geweest om e.e.a. in te pakken en af te breken en het ultieme Quality time moment!!!! Met z'n allen een stukje fietsen. Aliene en Lizze op de mountainbike, Jacco en Tesse op de racefiets. Lizze genoot enorm (en uiteraard wij ook) en toen ze een klein heuveltje op moest zij ze vol overgave..."Ik ga het redden hoor, ik geef niet op". Lekker een ijsje gegeten een dorpje verderop en daarna terug naar de camping. Douchen en lekker uit eten.

Een mooie afsluiting van een fantastische Alpe d'HuZes week, met lieve mensen om ons heen, super weer en een fantastisch trots gevoel wat wij als Team Kanjers Elst samen met al die andere duizenden fietsers, lopers en niet te vergeten vrjwilligers hebben gepresteerd.

Nogmaals de fot's volgem snel!!!!!!!!!!!!

02-06-2013 20:44

We zijn in Frankrijk en hebben eindelijk WIFI............

Bon Jour allemaal. We zijn in Frankrijk in het mooie Bourg d'Oisans. En we hebben eindelijk WIFI dus gelijk het thuisfront maar een beetje bijpraten. Na een lange autorit van een kleine 16 uur arriveerden we vrijdagmiddag op de plaats van bestemming en konden we ons gaan nestelen op onze kampeerplaats. Heerlijk uit de wind en met de blik op de mooie bergen van de Alpen. Loes en Laurens kwamen ook die avond en nadat we de tent hadden opgezet was het tijd voor een lekkere warme maaltijd. De hele trip had een behoorlijke impact gehad dus op tijd naar bed en bijslapen.

Nou dat was aardig gelukt, en na het ontbijt was het de plek verder inrichten en de banner en vlag ophangen. Jolanda was ondertussen ook gearriveerd en het wachten was op Marc en Sanne. In de middag gingen Jacco en Laurens even Bourg verkennen en "Het Beest" even in de ogen kijken. Bij terugkomst lagen de kids met de dames in het Bubbelbad dus dat moest even op de gevoelige camera vastgelegt worden. Ondertussen waren Marc en Sanne ook gearriveerd, en was "de club" compleet. Het weer werd ondertussen beter en beter en steeds meer zagen we een blauwe lucht. De voorspellingen zijn ook goed voor de komende dagen dus werden ook de fietsen in gereedheid gebracht voor de eerste serieuze test van zondag. En als je gaat fietsen moet je goed eten, dus was het eieren met spek als ontbijt. Tesse was bloednerveus voor haar eerste test in de bergen, maar we moesten toch de stoute schoenen aantrekken. En zo gingen we op pad. Rustig aan van bocht naar bocht, nog niet op de Alpe maar een klim richting Villard Reculas een klim iets minder steil dan de Alpe en een goede warming up. Tesse deed het fantastisch, Jacco zat met tranen in de ogen op de fiets vol trots te kijken. Na 6 km klimmen was het even genoeg, en werd Aliene gebeld om haar op te halen. Afdalen is namelijk veel te gevaarlijk. Tesse was vol trots en kreeg met de minuut meer zelfvertrouwen, al kijkend naar beneden om te zien hoever ze al geklommen had. Toen Loes en Aliene haar kwamen ophalen, was er maar een woord dat constant viel...RESPECT......Terwijl Tesse als een Prinses en stralend van oor tot oor achterin de auto kroop reden Jacco en Laurens nog een paar bochten door. Bij terugkomst effe chillen in het bubbelbad en daarrna op naar de Alpe, met de auto naar boven en even de boel verkennen bij het Palais de Sports. Daar werd maar weer eens duidelijk waarvoor we het doen, bij de hartjeswand en de kinderwand braken we allemaal.....met de mooie berichtjes die geschreven werden maar ook de woorden uit het hart van de kids. Een mooi moment, emotioneel, gevoel, alles kwam weer samen. Al met al een fantastisch mooie dag, schitterend weer met lieve mensen om ons heen.

20-05-2013 20:05

Aftellen.....

We zijn nu echt aan het aftellen geblazen. Nog 10 nachtjes slapen en dan vertrekken we. De caravan is bijna vertrekklaar, nog de laatste spulletjes aanschaffen en dan kunnen we......Afgelopen vrijdag even de koppen bij elkaar gestoken met Jolanda, Marc, Laurens en Loes. Sanne moest helaas werken. Zij komen ook bij "Residentie Team Kanjers Elst" op de camping te staan en dan is het altijd handig om wat afspraken te maken en wie wat meeneemt.

Zondag was het trainen geblazen, Tesse en Jacco gingen samen met Martijn een paar kuitenbijtertjes bedwingen in Berg en Dal. Supertrots, er zaten klimmetjes bij van ruim 10% en Tesse klom mooi en in een eigen tempo naar boven. Aan haar kracht in de benen zal het niet liggen op 5 juni. Aliene en Lizze gingen ook een stukje fietsen. Saillant detail....een stukje van 10km wat we ook fietsten een half jaar geleden met Tesse. En als je nu ziet wat voor afstanden ze fietst? Maar Lizze deed het ook prima op haar mountainbike, Ze geniet dan met volle teugen.

Vandaag Braderie in het dorp (Elst op Stelten). de dames gingen naar het dorp terwijl Jacco weer op de fiets sprong om hoogtemeters te scoren in Berg en Dal. Het leek ons verstandig om na de rit van gisteren de spiertjes van Tesse even rust te geven.  Vanavond lekker op de bank hangen en vooruit kijken. Wetende wat we nog moeten regelen worden we best een beetje nerveus. En dan hebben we ook nog een afsluitende actie a.s. zaterdag 25 mei in Cafe in den Ommelanden in Elst.

Gelukkig hoeven we daar niet veel voor te regelen, maar ook deze actie willen we tot een goed einde brengen. Het beloofd een mooie avond te worden. Lekker dansen en swingen op de beats van DJ Henk en we hopen dat de veiling nog wat extra's oplevert om op onze actiepagina's bij te schrijven. Het zou een fantastische afsluiting zijn van een jaar waarin weer een hoop gebeurt is binnen ons gezinnetje. En kunnen we met een supertrots gevoel afreizen naar Frankrijk.

15-05-2013 20:00

Nog 3 weken.....

Vandaag over 3 weken is de eerste koersdag....de dag dat Tesse samen met Jacco de berg gaat beklimmen! Het begint dan ook al behoorlijk de kriebelen. Hoe zal het gaan? Tesse zelf is heel positief en enthousiast, dus dat gaat goed komen. Vandaag weer gehoord dat een jonge vader helaas de strijd niet heeft kunnen winnen en veel te jong overleden is....Dat motiveerd ons om vooral zo door te gaan. Helaas snappen sommige mensen dat niet, maar als jezelf in zo'n situatie hebt gezeten krijg je juist een behoorlijke drive om je zo in te zetten....En wij hebben geluk gehad, dat beseffen we ons maar al te goed!

De caravan staat voor de deur, klaar om zomerklaar gemaakt te worden en natuurlijk ingericht te worden. Heerlijk, daar gaan we van het weekend mee beginnen.

Gisteren kregen we bericht van Jolanda, zij gaat ook naar Frankrijk...Super blij dat we zijn, het is erg fijn als er mensen meegaan om straks bij thuiskomst daar nog mee na te genieten. Ook Loes en Laurens komen naar Frankrijk, het wordt een gezellige drukte op onze campingplaats, want ook Marc en Sanne staan bij ons! Vrijdagavond komen we bij elkaar om vast wat voorpret te hebben en wat afspraken te maken....

13-05-2013 20:37

Mooi weekend!

We hebben weer een mooi weekend achter de rug!

We begonnen zaterdag met een kraam tijdens de Hobma internationale modelbouwdagen in Elst, met de verkoop van heerlijke aardbeien. We hadden de kraam mooi aangekleed de aardbeien erop en ook nog wat spulletjes die we verkopen in onze webshop!

Helaas was het qua weer een beetje koud en soms nat, maar we hadden wederom een topdag. Mooie verhalen gehoord, mensen die zelf ook al eens gefietst hadden en dit jaar helaas niet kunnen gaan.

Er kwamen zelfs mensen terug omdat de aardbeien zo lekker waren en zo verliep de verkoop goed. Tesse en Lizze hielpen goed mee en als de meiden even geen zin meer hadden konden, ze hun hart ophalen aan alle mooie auto's, de helicopter etc.

's Middags kregen we nog hulp van Loes en kon Aliene de boodschappen doen. Om 1700 uur waren de activiteiten voorbij en kon alles ingepakt worden. Even snel een pizza kopen en toen snel naar huis en terug kijkend op een heerlijke dag.

Zondag moederdag!! Mooie kadootjes, lieve versjes en dikke kussen horen daar uiteraard bij!

Veel tijd om moederdag thuis te vieren was er niet....De dag stond ook in het teken van de Kick Off voor de Alpe d huZes in Papendal. Eerst de kleding ophalen (prachtig) en daar troffen we Anton (de side kick van Bea en Betty) en kochten gelijk de CD van Betty en Bea! Leuk hij herkende ons en vooral Tesse van de clip opname!! Daarna de zaal in voor de Kick Off en daar was Betty, we werden enthousiast begroet en toen ze zag dat we de CD gekocht hadden kreeg Tesse het geld terug.....want Tesse speelt mee in de clip....lief!!

De meiden wilde vooraan zitten om alles goed te zien. Hilarisch was de warming up van Betty, ontroering bij het prachtige lied van Maarten en Margriet. Er werden mooie verhalen verteld en ook heel bijzonder de Koningklijke onderscheiding voor Johan en Tom voor al hun vrijwillige werk voor AD6.

Tenslotte zongen Maarten en Margriet nog hun AD6 lied....en ineens kregen ze Tesse in het vizier...En ja hoor Tesse werd geroepen en daar stond ze ineens in een bomvol Papendal met Maarten en Margriet te zingen!! TROTS!!

Uiteraard ook de mooie CD van Maarten en Margriet gekocht met de titel Dichterbij de hemel kom ik niet....deze werd gesigneerd met de tekst "voorTesse onze collega en vriendin X ........Het was een topdag, we zijn klaar om naar Frankrijk te gaan......

Foto's van de Kick Off staan in de fotogallerij.....

09-05-2013 20:49

Druk geweest maar hier weer een update van onze belevenissen!!!

Hallo lieve volgers,

Hier zijn we weer. Even uit de lucht geweest, druk met van alles en nog wat en even geen tijd en ruimte voor het blog. Maar we willen jullie van alles op de hoogte houden dus bij deze! Afgelopen weekend hadden we het plan bedacht om een bezoekje te brengen aan de vader van Jacco in Houten. Heen op de fiets, terug ging Jacco ook op de fiets en Tesse met Martijn met de auto. Een dikke 62 km hadden de kids in de benen en een fikse tegenwind op de dijk. Opa was supertrots op zijn kleindochter en natuurlijk moest er even geposeerd worden.

Na de zondag begon weer een drukke werkweek, Aliene bij haar nieuwe wekgever en Jacco druk om alles een beetje op orde te krijgen voordat we naar Frankrijk afreizen. Dinsdag wilde Tesse perse naar 't Verzetje, en waarom ook niet. Dit moet je stimuleren. Het leuke was dat ze die avond een activiteit hadden namelijk de 1 km tijdrit. Tesse deed het super tussen al die "wielrenners". Ze fietst tenslotte nog maar een klein jaar en er zitten kinderen bij die al wedstrijden rijden. Woensdag een zeer speciale dag......we zijn over de € 10.000,- aan donaties. Dat was een klein feestje waard, en Jacco nam op de terugweg een lekker gebakje mee.

En dan vandaag....Hemelvaartsdag....bijzonder want het was klimmen geblazen! Voor het eerst zou Tesse voelen wat een stijgingspercentage is van 10%. En dus op pad richting Nijmegen en de Van Randwijckweg/Nieuwe Holleweg. Jacco had Tesse onderweg al wat tips gegeven en aan de voet schakelde ze keurig terug naar het kleinste tandwiel voor en midden achter. Rustig klom ze in haar eigen tempo naar boven. Toen Jacco haar op het laatste steile stuk vroeg of ze even wilde stoppen kwam er geen reactie.....Het was letterlijk "OPGEVEN IS GEEN OPTIE" en ze ging door, Jacco met tranen in de ogen achterlatend. Supertrots, wat een mooie prestatie. Bovengekomen deden haar benen een "beetje" pijn en ze had nog 4 tandjes over. Een supergevoel. Aliene en Lizze waren met de auto net te laat om dit mooie moment te delen, maar deze momenten zullen nog vaak terugkomen.  Maar dit was nog niet alles, na deze mooie klim werd de                      7 Heuvelenweg nog beklommen en de Kleefsebaan. Om daarna voldaan af te zakken naar huis.

Als toetje op deze mooie dag kregen we van onze sponsor New Look Borduurstudio bericht dat de Polo's en de Caps gereed waren. Natuurlijk konden we niet wachten en dat was niet voor niets. Ze waren supermooi geworden, en vol trots werd er geposeerd. We willen geen enkele sponsor tekort doen, maar een dikke "Like" naar Ralf is bij deze wel op zijn plaats.

03-05-2013 19:00

Lekker weertje!

Het is lekker fietsweer dus er wordt volop getraind! Zondag togen Jacco, Tesse en Martijn richting Berg en Dal, tijd voor de 7 heuvelen. Er waren veel fietsers op de weg, dat gaf een goede en gezellige sfeer.

De heenweg ging goed, om en om werd er voor gefietst en het tempo lag er goed in. Voor Martijn was het voor het eerst dat hij met de racefiets een stuk ging fietsen, maar ook hij ging als een speer. Eenmaal bij de zevenheuvelenweg was het toch spannend, het klimmen en afdalen kon beginnen! Tesse ging goed en het schakelen tussen de verschillende versnellingen had Tesse al snel door.

Aliene en Lizze waren gekomen om wat foto's te maken van het drietal! Daarna heerlijk op het terras in het zonnetje wat gedronken om daarna weer naar huis te gaan en eenmaal thuis gaf de kmteller aan 49 km gefietst!

Woensdagavond werd er weer gefietst, maar nu een rondje Betuwe! Dat was een korter rondje, want Tesse had "pap" in haar benen, maar ook nu weer 30 km gefietst!

Vanavond wederom een rondje Betuwe........en wederom een hoger gemiddelde. Tesse begon vorige maand met een gemiddelde van 14,7km/uur, en ging vanavond over de 20 namelijk 20,1km/uur. Supertrots zijn we op onze kanjer. Niets staat een bezoekje aan opa in Houten in de weg. Zondagochtend gaan we op pad, een tocht van +/- 60km!

30-04-2013 21:23

Even wat anders!!!!

Vandaag de dag voor onze Kroonprins, en voor het laatst Koninginnendag. Dus laten we er maar eens een speciaal tintje aan geven dachten wij. Dus niet op de vrijmarkt gaan zitten, maar een lekker dagje Quality Time. Even iets anders, even een dagje geen Alpe d'HuZes. En dus vertrokken we naar Apeldoorn voor een bezoek aan Familiepretpark Koningin Juliana Toren. Toch iets koninklijks!

Even de gedachten op iets anders zetten al valt het niet mee las je onderweg al die zwoegende fietsers ziet. Aangekomen in Apeldoorn kwamen we tot de ontdekking dat we niet de enige waren met dit idee....pffffff....het 1e parkeerterrein was al vol en we waren genoodzaakt door te rijden naar een parkeerterrein een stuk verderop. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Hyperdepieper vlogen Tesse en Lizze van attractie naar attractie, waarbij opviel dat Lizze veel meer durfde. waardoor wij ook in de relaxstand in het zonnetje konden zitten terwijl de kids zich vermaakten in de vele attracties. 's Middags lekker frietjes gegeten en daarna op naar de laatste attracties.

Met een ritje in het Spookslot en een lekker softijsje toe vertrokken we met een tevreden gevoel huiswaarts en kon bij thuiskomst de TV aan om te kijken hoe het in Amsterdam was verlopen deze TOPdag.

27-04-2013 22:29

Wat een fantastische week!!!!!

Wat een mooie week hebben we mogen beleven met een prachtige opbrengst voor AD6. Eerst de Sponsorloop waar reeds een blog over is geschreven maar aansluitend hadden we de Appelflappenactie bij C1000 Macleane Elst. En zodoende was het donderdagavond appelflappen bakken in de bakkerij. De lichting voor de vrijdag lag op 1600 flappen. Maar met de steun van Jolanda, Wendy en Alex was het een makkie.  De volgende dag was het om 8.00uur present staan in de kraam van C1000 Macleane. De verkoop kon beginnen. Het werd een lange dag, door het druilerige weer liep de verkoop wat stroever. Maar geen probleem, het geeft een voldaan gevoel en de verhalen van mensen aan de kraam deden je wat. Na de lange dag gelijk door naar de Bakkerij waar de volgende lichting appelflappen klaar lagen. Ook nu weer genoeg hulp van Manon en Rudy. En ook Tesse en Lizze hielpen goed mee, en we konden ons gaan opladen voor dag 2. Gesteund door de kids die samen met de kids van Jerry en Nanda alles deden om de mensen onze kraam in te lokken (je kwam ze gewoon niet voorbij) werd ook dit een geslaagde dag. Om 19.30 ging de tent dicht, was het neerploffen op de bank en terugkijken op geweldige dagen. Met het gezin maar zeker ook met lieve mensen om ons heen die ons (onder)steunden waar nodig. Morgen maar weer op de "stalen" ros klimmen, want er moeten ook weer kilometers gemaakt worden.

Daarna haan we als afsluiting lekker eten bij onze sponsor Het Wapen van Elst.....hebben we wel verdiend na een paar dagen hard werken.

25-04-2013 20:53

SPONSORLOOP Basisschool 't Startblok

Gisteren was het zover, de sponsorloop voor de AD6 actie van meester Marc en Tesse op basisschool 't Startblok!

De kinderen, leraren en wij hadden er reuze veel zin, het was prachtig weer en iedereen was goed gemotiveerd om te gaan rennen. De leerlingen mochten bij wijze van hoge uitzondering die ochtend door de school rennen en dat was natuurlijk super! Nico verzorgde de warming up voor de leerlingen, waarna eerst de groepen 1,2 en 3 begonnen met rennen. Geweldig om te zien hoe fanatiek ze waren!

Groep 4, 5 en 6 begonnen na hun warming up te rennen, dat was een grotere route, maar ook daar waren de kinderen super fanatiek!

Als laatse gingen de groepen 7 en 8 en zij werden aangemoedigd door de lagere klassen! Geweldige sfeer!!

Nadat iedereen moe, maar zeker voldaan weer in de gymzaal was, begon de spanning op te lopen....Hoeveel geld zou er opgehaald zijn....Maar eerst deed meester Marc nog een heel mooi woordje en daarna ging onze kanjer Tesse nog het AD6 lied zingen! Het dak ging eraf, fantastisch. Maar wat zou de opbrengst zijn...... WOH!!!!!! €3677,26!!!!!